Horrorcore Brasil 4 Life bish!

Outubro de 2015

>>Novo projeto do Horrorcore Brasil, será q ressucitaremos, putaz?! Obs: Projeto em construção, algumas funcionalidades do site podem estar indisponíveis.

Password / Senha:

?!]Nrh8E7;b$RDYTL#g_5ABn%K?@

Kushin - Pamiętam | O primeiro portal de Horrorcore feito no Brasil href='http://dailydead.com/xmlrpc.php?rsd' rel='EditURI' title='RSD' type='application/rsd+xml'/> Horrorcore Brasil - Desde 2007 correndo nessa p#t@

Kushin - Pamiętam

Postado por Administrador





Letra da faixa que mais gosto do rapper polonês Kushin


Lyrics :

------------------[ 1 ZWROTKA ]-------------------

Dalej Pamiętam Cię, pamiętam łzy po nocach
Czekałem na to byś mogła powiedzieć że już nie Kochasz
Byś mogła sie zmobilizować, by mi to powiedzieć
Choć do dzisaj nie wiem na ile to było szczere
Ile było w tym prawdy... i w całym związku
Pamiętam jak chciałaś zacząć to wszystko od początku
Od tamtej pory wiem co to znaczy mieć dystans
Wtedy widzisz niewidzialną nić, która się wyniszcza
Widzisz to co miało ciągle te same kolory
Ale zaczynasz to doceniać jakby było czymś nowym
Bo widzisz co tracisz, widzisz swoje starania
Które już nic nie znaczą, lecą w tylni kanał
I teraz kończy się banał, i noce przy swiecach
Bo to nic nadzwyczajnego jak przepadło w przepaść
By spalić się jak kartka, jak papierowa milość
Bo wszystko to co piszę, nie istnieje, to już było

------------------[ REFREN ]--------------------

Mimo wszystko, Pamiętam smak Twoich ust
Smak Twojego Ciała, Szybki Puls (Szybki Puls)
Bicie serca gdy Tęsknota ciężka
Ból który nie miał mieć tu miejsca

------------------[ 2 ZWROTKA ]-------------------

Przed wyjazdem smsy i prośby o przebaczenie
Sam się zastanawiam czy w ogóle masz sumienie
Czy wiesz że ranisz, i czy zdajesz sobie sprawę
Że cały mój czas Tobie dany przepadł już na marne
Nie wiem dlaczego ja, i czym znowu zawiniłem
Że każdy pocałunek zaczynał skracać się o chwilę
Rzadsze spotkania, rzadsze miłości wyznania
Widziałem drogę coraz trudniejszą do pokonania
I chciałem trafiać, zrozumieć w końcu tego sens
Ale bez Ciebie go nie było, miałem tylko pełno łez
Czułem złość, a w złości nie chciałem nic głupiego
Zaczęłem się pakować i wyjechałem gdzieś daleko
Wtedy nie chcesz nikogo innego a przelotne znajomości
To nie to czego szukam skoro szukałem miłości
I czy dalej w to wierzyć? Wiem tylko jedno
Że zanim zaczniesz Kochać to potem może być piekło...

0 comentários:

Postar um comentário

Recent Posts